Jei norite atsisakyti įsigytos prekės (-ių), galite tai padaryti ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo jos pristatymo dienos.
Jei Jums buvo pristatyta nekokybiška prekė (-ės) , informuokite mus apie tai el. paštu info@medziobites.lt . Paaiškėjus, kad prekė (-ės) yra nekokybiška, šią prekę (-es)
pakeisime nauja. Jei nekokybiškos prekės neturėsime galimybės pakeisti
nauja, už šią prekę (-es) grąžinsime sumokėtus pinigus. Pretenzijos dėl
nekokybiškos prekės (-ių) priimamos per 7 dienas nuo pristatymo dienos.
Primename, kad:
Grąžinama prekė (-ės) turi būti su nepažeistomis etiketėmis ir
originalioje nepažeistoje pakuotėje. Nebent grąžinama nekokybiška prekė,
kurios kokybės nustatymui reikėjo pašalinti įpakavimą.
Grąžinama prekė (-ės) turi būti pirkėjo nesugadinta, nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
Grąžinant ar keičiant prekę, būtina pateikti pirkimo dokumentą (perkant gautą sąskaitą).
Kokybiškų grąžinamų ar keičiamų prekių siuntimo (grąžinimo) kaštus padengia pirkėjas.
Jeigu pristatėme Jums ne tą prekę (-es), apmokėsime jos grąžinimo ir naujos prekės (-ių) siuntimo kaštus.
Prekių kokybės aprašymai pateikiami prekių kortelėse.
Prekės negrąžinamos, jei jos buvo pagamintos pagal Pirkėjo
individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos (pvz.
gaminiai pagaminti pagal kliento nurodytus matmenis ar formą, atliktas
impregnavimas, dažymas ir k.t.)